Ingyenes visszaküldés, gyors pénzvisszafizetés 14 napos elállási jog Ingyenes szállítás 30.000 Ft rendelés esetén

Mennyibe kerül a szállítás?


A szállítási költség Magyarország területén 1300Ft. .


Mennyi időn belül szállítunk?


A szállítási határidő 2-7 munkanap. Minden termékünknél külön-külön feltűntetjük a szállítási időt.


Hogyan tudom kiválasztani a megfelelő méretet?


Minden termék mellett megtaláljátok a "mérettáblázat" feliratot. Erre kattintva meg tudod nézni az adott márkára leginkább jellemző méreteket. De mivel adott márkán belül is pl. léteznek eltérő fazonú (szűkebb, bővebb, hosszabb) pólók, minden termék méretét nem tudjuk pontosan feltüntetni. Ha nem segít a mérettáblázat sem, keresd ügyfélszolgálatunkat, és szívesen lemérjük Neked a kinézett terméket.


Ha meglévő rendelésemmel kapcsolatban van kérdésem, kihez fordulhatok?


Fordulj bátran vevőszolgálatunkhoz a lent található elérhetőségek bármelyikén. Kérjük, a gyors ügyintézés érdekében minden esetben keresd elő a rendelésed sorszámát, melyet a visszaigazoló e-mailek tárgyában, valamint magában a levélben, illetve a honlapon, személyes bejelentkezést követően a "Személyes adatok/Rendeléseim" menüpontban is megtalálsz!


Mi a teendőm, ha cserélni szeretnék?


Küldd vissza részünkre a cserélni kívánt terméket, a csomagban található "visszáru levél"-lel együtt, amibe beírhatod (a megrendelés részre), hogy mit szeretnél helyette cserébe. Kérjük, hogy a visszaküldendő termék saját csomagolását ne címezd meg, ne ragassz rá semmilyen címkét, vagy ragasztószalagot. Ezt a terméket mi még értékesíteni szeretnénk, és biztosan Te sem örülnél neki, ha nem sértetlen csomagolással kapnád meg.

  • A törvény szerint cégünk 14 naptári napot biztosít minden vásárlójának, hogy elálljon a vásárlásától. A következő feltételek szerint igénybevehető: Minden olyan cipő, melyet webshopos rendelést követően futárszolgálat útján szállítottunk ki és melyet a vásárló annak eredeti formájában, tartozékaival (ide értendő a cipő doboza és a dobozban található csomagolóanyag), a rajta lévő plombákkal együtt, hordatlan állapotban, egy külön dobozban, mely megvédi a cipőt és annak dobozát, részünkre visszajuttat. Ha ezen feltételek teljesülnek, a vásárlástól számított 14 napig cégünk biztosítja a rendeléstől az ellállási jogot.


Hová küldjem vissza a terméket?


Postacímünk a következő: Rapcity Hungary Kft. 1073 Budapest, Kertész u. 24-28.


Visszakérhetem a termék árát is?


Természetesen. Küldd vissza részünkre a terméket sértetlenül az eredeti csomagolásában, és minden alkatrészével, kiegészítőjével együtt, és a csomagban írd meg, hogy szeretnéd visszakapni az árát. A leggyorsabban akkor tudjuk visszafizetni, ha megírod a bankszámlaszámodat is.


Hogyan küldjem vissza a nem megfelelő terméket? Ki állja a visszaküldés költségét?


A terméket az eredeti csomagolásában postai úton, vagy futárszolgálattal is visszaküldheted nekünk. Elállás esetén lehetőséged van futárt kérni az ügyfélszolgálatunkon keresztül, melynek a költségét mi álljuk!


Regisztráltam mégsem tudok belépni! Miért?


Regisztrációd után rendszerünk pár percen belül küld a megadott e-mail címre egy e-mail üzenetet. Az emailben megtalálod a belépéshez szükséges jelszót!

Mivel ez egy automatikus rendszerüzenet, néhány levelezőprogram (pl. freemail, citromail..stb) kérdés nélkül a spam mappádba teheti, így nem is veszed észre, hogy megkaptad.

Elsőként tehát nézd meg a spam mappát. Ha nincs ott sem, akkor előfordulhat, hogy hibásan adtad meg az e-mail címedet, ezért nem kapod meg levelünket. Ha mégis elakadsz, és nem tudod mi lehet a probléma, hívd ügyfélszolgálatunkat.


Személyesen átvehetem a rendelésemet?


Személyes átvételre jelenleg sajnos nincs lehetőség.

 

Bármilyen kérdésed van, kérjük, keress minket az alábbi elérhetőségeken:

- Telefonos ügyfélszolgálat: +36 1 44 33 024
- E-mail: shop(kukac)kezdo5.hu